2014. június 3., kedd

Kiera Cass - The One - Az igazi


Tartalma:

A párválasztó kezdetekor a lányok még harmincöten voltak, de közülük csak egy nyerhet. 
Eljött az idő, hogy a korona végre a győztes fejére kerüljön. 
Amikor beválogatták a Párválasztóba, America még csak nem is álmodott arról, hogy valaha eljuthat a korona közelébe – vagy Maxon herceg szívéhez. Ahogy azonban egyre közeleg a versengés vége, és a palota falain túl fokozódik a fenyegető veszély, America rádöbben arra, hogy mennyi mindent veszíthet – és hogy milyen keményen kell küzdenie a vágyott jövőért. 
"Egyik kezem Maxonéban pihent, arcomat a mellkasára fektettem. Ő a fejem tetején nyugtatta az állát, így forogtunk az eső zenéjére. 
Abban a pillanatban biztosra vettem, hogy van közös jövőnk. Ha ilyen érzés, amikor együtt vagyunk, akkor valahogy rá fogunk találni az útra, amely visszavezet bennünket egymáshoz."

Oldalak száma: 346 oldal
Műfaj: disztópia,romantikus,amerikai,ifjúsági

Vélemény:

Végre tegnap este sikerült megszereznem, és rögtön mindet eldobtam az utamból, hogy ezt tudjam. Eszméletlen sokat vártam el ettől a könyvtől, mivel az előző két részt is a kedvenceim között tartom számon, ebben sem akartam csalódni. És szerencsére minden várakozásomat felülmúlta.

A történet ott kezdődik, ahol előző részben abbahagytuk. Ugyanolyan pörgős, és részletes ahogyan eddig volt, azonban szerencsére elhagyjuk a döntésképtelenséget Maxon és Aspen iránt.
America rádöbben,hogy ő neki Maxon nagyon fontos, ezért mindent megtesz, hogy a versenyben maradjon. Ezt a király nem hagyja annyiban, mindenképpen keserűséget akar okozni a lány számára.Habár America megakarja szüntetni a kasztokat, és véget akar venni az éhezést, mindig olyan terveket tesz, és olyan dolgokat mond, amivel kivívja a király ellenszenvét. Mer egyre erősebb lesz, egyre szókimondóbb és egyre szerelmesebb.

America

Maxon még mindig nem tud választani, bár őt kizárólag America érdekli, elvárja a lánytól, hogy nyisson felé és kimondja az érzéseit. Számomra ugyanolyan szimpatikus maradt, és imádom, hogy romantikus és kezd felnőni a királysághoz és egyre bátrabb lesz.
Maxon

Aspen nagy meglepetés volt, mert megszerettem. Jó, előző könyvekben sem utáltam, csak olyan semleges volt. Most azonban bátran kijelenthetem, hogy bírom Aspent. Kiáll a törvények mellett, mindent megtesz Americáért és nem felejtette el, honnan jött. 
Celeste is ugyanolyan meglepetéseket tartogatott, mint Aspen. Kifejezetten szerettem őt, sőt talán az egyik kedvencemmé is nőtte ki magát. 
Marlee-nak ebben a részben ugyan kevés szerep jutott, de amikor megjelent nemcsak én vidultam fel, hanem America is. 
Kriss-t én eddig nem  bírtam, és ezután sem kedveltem meg. Főleg azután, hogy kiderült róla a titok.
Elise nem váltott ki belőlem semmilyen érzelmet. Tényleg. Semmit. 
A király ellenszenves, gonosz és hatásvadász, egyáltalán nem értem Amberly királynő miért ment hozzá. Ha már itt tartunk, elejtem, hogy Amberly királynő még kedvelhetőbb karakter lett, hála a szerénységének és a jó hangulatának.

A kastélyban a lányok között már nem folytatódik az áskálódás, mindegyikük jóban van a másikkal, és barátnők lettek.
Kaptunk helyette mást. Összeesküvést és furcsa kapcsolatokat. A déli lázadók még gonoszabbul folytatják a terveiket, miszerint megakarják dönteni a királyt.
Az egész kötet tele van titkokkal, meglepő tényekkel és szomorú halálesetekkel.

Erről a könyvről ellehet mondani, hogy az egyik legjobban megírt befejezés. Kapunk benne kellő mennyiségű romantikát, háttérben folyó ügyeket, gonoszkodást, és izgalmat, hogy ki lesz végül a hercegné. És a végén akkora fordulat van, hogy amikor már azt hisszük mindent tudunk, rájövünk, hogy mégsem.  Az epilógus meg fantasztikusan aranyos volt. Szomorú vagyok, hogy véget ért a sorozat, de köszönöm az írónőnek,hogy végig izgulhattam az egész Párválasztót, valamint, hogy nem szúrta el béna befejezéssel.

Pont: 5/5
Kedvenc részek: hajkészítős, Maxon levelei
 Szomorú részek: halálesetek
Egy szóval való jellemzés: kedvenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése