2014. június 12., csütörtök

Csütörtök - Kívánságlistára tettem




A csütörtöki téma: Kívánságlistára tettem.  Ezeken a napokon beszámolok egy olyan könyvről, amelyet el szeretnék olvasni, vagy már elolvastam de még nincs meg. Leírom miért tetszett meg, mi fogott meg benne, és mikor szándékozom megszerezni.

Az aktuális könyv,pedig:
Kerstin Gier - Rubinvörös
Az Időtlen szerelem első része.
A tartalma:

Olykor tényleg nagy terhet jelent egy rejtélyekkel teli családban élni. A 16 éves Gwendolyn legalábbis meg van győződve erről. Amíg egy napon egyszerre – mint derült égből a villámcsapás – a 19. és 20. század fordulóján nem találja magát, és világossá nem válik számára, hogy ő maga a legnagyobb rejtély a családban. Amit viszont még csak nem is sejt: az időutazások alatt kerülendő a szerelem. Mert ettől aztán tényleg a feje tetejére áll minden! 
Kerstin Gier bestseller-szerző utánozhatatlan érzékkel kelti életre a legcsodálatosabb érzést a világon! 
Éld át te is Gideon és Gwen kalandjait, akik szerelmükkel áttörnek az idő korlátain!

Miért tettem a kívánságlistámra?
Ezt a könyvet hál' Istennek már olvastam, és az egyik kedvenc sorozatom lett, muszáj lenne beszereznem.

Honnan hallottam róla?
A könyvtárban  láttam, és mivel szép a borítója, valamint vörös pöttyös, kivettem.

Mikor jelent meg/Mikor fog megjelenni?
Eredeti nyelven 2009-ben jelent meg, kis hazánkban 2010 óta található a könyvespolcokon. 

Mikor fogom megszerezni?
Amint lehet,és amint végre lesz pénzem erre és a következő részére, mert okos létemre csak a harmadik rész van meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése