2015. május 8., péntek

1 éves a blog - nyereményjáték

Ééés igen! Elérkezett végre ez a bejegyzés is. Ezennel bejelentem, hogy a blog hivatalosan is egy éves, egy éve kezdtem el írni, egy bizonyos bemutatkozós bejegyzéssel. *tűzijáték* Ahogy végig néztem, hogy akkor miket csináltam, rájöttem, hogy nem csak én változtam, hanem a blog is. Főleg kinézetben: teljesen új sablon, új oldalak, címkék, különböző modulok... Jó látni, hogy fejlődik az oldal, csakúgy, mint az írásom. Fogom a fejemet, hogy hogyan írtam  és hogyan szerkesztettem és tördeltem meg a szöveget és remélem, hogy ma már jobban megy. Nagyon sok minden történt ez alatt az egy év alatt. Egyre több látogató jött, még többet olvasok és szerencsére egyre több könyvhöz tudok hozzájutni. teljesíteni kell a kötelezettségeket, hiszen nem hagyhatom a blogot új bejegyzések nélkül, úgyhogy ebben is segített.

Köszönöm szépen, hogy velem voltatok ebben az egy évben, a blog folytatódik, remélem, hogy ti is maradtok velem! :)


Ennek örömére rendeztem egy kis nyereményjátékot, melynek során egy könyvet lehet nyerni (meg mellé egy kis csomagot), és ez pedig nem más, mint...:




Fülszöveg:


Marie Claire egy különleges, vagány kamaszlány, aki bátyjával, Bobbal és édesapjával él. Az apa halála után a két testvér New Yorkba indul, hogy felkutassák sosem látott nagybátyjukat. A Central Parkban töltik az éjszakákat, és a legpuccosabb szállodába lógnak be kávézni. Megismerik a környéken lakó hajléktalanokat, új barátságokat kötnek, s a kalandok közben életre szóló tapasztalatokat szereznek. Bizony, azzal is szembe kell nézniük, hogy jó és rossz embereket egyaránt az útjukba sodorhat az élet, és nem biztos, hogy az utazás ott ér véget, ahol eredetileg tervezték…



A verseny lebonyolításához a Rafflecoptert használom, ami véletlenszerűen sorsol egy embert. Email címmel regisztrálni kell, és a különböző kérdéseket, illetve kéréseket (név, cím, mit szeretnél többet látni, kedvenc bejegyzés, adj hozzá a köreidhez) teljesíteni kell, hogy bekerülj a kalapba. Két hetetek lesz hozzá, hogy teljesítsétek a feltételeket. A játék lejárta után sorsolok, és küldöm a csomagot! :)

a Rafflecopter giveaway

4 megjegyzés:

  1. Szia! A címünket hova írjuk? Emailben küldjük el?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha nyertél, akkor kapsz majd tőlem egy emailt, és oda kell. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Bocs, de nem értem. Akkor hova kell regisztrálnom? �� Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A dobozba kell megadnod a nevedet és az email címedet, ezzel regisztrálsz. Ha nyersz, írok neked majd egy emailt, és majd ott kérek lakcímet. :)

      Törlés