2014. június 28., szombat

Szombat - Marie Lu





A szombati téma: Egy íróról A szombati napokon vagy egy kitalált világról írok, vagy egy íróról írok egy véleményt.

A mai személy: Marie Lu

A legenda trilógiával nagy hírnévre szert tevő írónő szerepel a mai bejegyzésben.


Életrajz:


Marie Lu 1984-ben született Pekingben, azonban 5 éves korában az Egyesült Államokba költöztek.  Eredeti neve Xiwei Lu. Kislány kora óta ír könyveket, jóval a Legenda előtt, novellákat már 1 éves kora ír. A legenda trilógia olyan nagy sikerként indult, hogy a CBS Films megvette a megfilmesítési jogokat, azelőtt, hogy egyáltalán a könyv kijött volna. 

Könyvei:

LEGENDA SOROZAT
-Legend (2011)
-Prodigy(2013)
-Champion(2013)

Life before legend
The Young Elities

Mióta olvasok tőle:
2013- ban találtam rá a Legenda című könyvére a könyvtárban.

Mit olvastam el tőle?
A trilógia első két részét, mert a befejező rész megjelenése még várat magára.

Volt olyan könyve ami nem tetszett?
Tekintve, hogy még csak két könyvet olvastam tőle, nem volt. Emellett imádom azt a két könyvét. 

Miért szeretem Őt?
Jók a leírásai, nagyon érzelmesen ír, reakciókat vált ki az olvasókból, meg azt is szeretem, hogy két személy szempontjában ír, így nem csak az egyik szereplő gondolatait ismerhetjük meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése