2014. június 19., csütörtök

Csütörtök - Kívánságlistára tettem





A csütörtöki téma: Kívánságlistára tettem.  Ezeken a napokon beszámolok egy olyan könyvről, amelyet el szeretnék olvasni, vagy már elolvastam de még nincs meg. Leírom miért tetszett meg, mi fogott meg benne, és mikor szándékozom megszerezni.

Az aktuális könyv,pedig:
MArissa Meyer - Cinder




A tartalma:

126 évvel a IV. világháború után emberek és kiborgok népesítik be Új Peking utcáit. A népességet halálos járvány tizedeli. Az űrből kegyetlen holdlakók figyelnek és várnak a megfelelő alkalomra… Senki sem sejti, hogy a Föld sorsa egyetlen lány kezében van… 
Cindert, a tizenhat éves kiborgot a társadalom nagy része technológiai tévedésnek tartja, mostohaanyja pedig ki nem állhatja. De a kiborglétnek is megvannak a maga előnyei: Cinder szinte mindent meg tud javítani (robotokat, lebegőjárműveket, sőt még a saját meghibásodott alkatrészeit is), ezért Új Peking legjobb műszerészének tartják. E hírnevének köszönheti azt is, hogy Kai herceg személyesen keresi fel, hogy hozza helyre meghibásodott androidját. A megbízás „nemzetbiztonsági ügy”. 
Vajon tényleg Cinder kezében van a Föld jövőjének kulcsa? Vagy a holdbéli királynőnek sikerül varázserejével és más fondorlatokkal meghódítania Kai herceget és vele az egész világot? A Holdbéli krónikák első könyve Hamupipőke klasszikus meséjét kombinálja a Terminátor és a Star Wars elemeivel. Az eredmény egy fantasztikus, magával ragadó történet.

Miért tettem a kívánságlistámra?
Nagyon sokat hallottam róla, és szeretem az ilyen "after war"hangulatot.

Honnan hallottam róla?
YouTube-on vlog keretében, meg más blogokat nézegetve.

Mikor jelent meg/Mikor fog megjelenni?
Az angol, és a magyar megjelenés is 2012 volt.

Mikor fogom megszerezni?
Nagyon régóta tervezem már, de még nem jutottam el odáig, hogy megszerezzem. Azt hiszem ha nagyon sci-fire vágyom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése