2014. június 15., vasárnap

Csütörtök - Kívánságlistára tettem




A csütörtöki téma: Kívánságlistára tettem.  Ezeken a napokon beszámolok egy olyan könyvről, amelyet el szeretnék olvasni, vagy már elolvastam de még nincs meg. Leírom miért tetszett meg, mi fogott meg benne, és mikor szándékozom megszerezni.

Az aktuális könyv,pedig:
Kelley Armstrong - A szellemidéző

Ez a sötét erő trilógia első része.

A tartalma:

Chloé Saunders nem akar mást az élettől, mint bármelyik tinédzser: esélyt arra, hogy befejezhesse az iskolát, barátokat találjon, és talán egy fiút is magának. Amikor azonban elkezd szellemeket látni, megérti, hogy az élete soha nem lesz olyan, mint a többieké. 
A figyelmét követelő szellemektől körülvéve Chloé végül összeomlik, és bekerül egy kisebb elmezavarral küzdő fiatalok számára fenntartott otthonba.A Lyle Ház először normálisnak tűnik, de ahogy Chloé sorra megismeri a többi ápoltat – a sármos Simont és gyanús, 
soha nem mosolygó bátyját, Dereket, a visszataszító Torit és Rae-t, aki túlságosan is szereti a tüzet – rájön, hogy valami különös, baljós dolog köti össze őket, amit nem lehet a szokásos „problémás a gyerek” viselkedéssel magyarázni. Ahogy együtt nemsokára azt is felfedezik, hogy a Lyle Ház sem egy a szokásos otthonok közül…

Miért tettem a kívánságlistámra?
 Régóta szemezek ezzel a könyvvel. Nemcsak a borítója tetszik, hanem a fülszövege is megkapott. Mindig is szerettem volna olvasni szellemekről.

Honnan hallottam róla?
Több helyen olvastam, hogy sokaknak tetszett és természetesen sokszor láttam könyvesboltban. 

Mikor jelent meg?/ Mikor fog megjelenni? 
Eredeti nyelven 2008-ban jelent meg külföldön, nálunk 2011 óta lehet megvenni.

Mikor fogom megszerezni?
Amikor olyan könyvre várok, ami ugyan felkeltette az érdeklődésemet, de nem rohanok keresztül a városon mezítláb, hogy beszerezzem ezt a példányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése