2014. augusztus 11., hétfő

Vélemény a Beavatott DVD-ről

Augusztus 6.-n egy nappal a külföldi megjelenés után, hazánkban is megjelent DVD-n a Beavatott.

Bevallom, nem akartam megnézni ma, megakartam várni vele a családomat, de aztán nem bírtam ki, muszáj volt megnéznem.

Szeretem ezt a képet, mert jól eltalálták az ég színeit, Chicago még kissé lepusztultan is jól néz ki, Tris és Négyes pedig fantasztikusak. Meg a "szél" is jó ami Tris haját fújja. Örülök, hogy ezt a képet választották.

A DVD egyszerű kinézetű, fekete alapháttér és a DIVERGENT felirat látható.

A menüt szerintem nagyon jól eltalálták. A kép tetején a csoportok szimbólumai találhatóak, és külön-külön végig megy egyes csoportokon kisebb részleteket hozzáadva a képhez, miközben pörgős zene szól.

Elindítottam szinkronnal, hogy megnézzem milyen, de sajnos engem annyira elkeserített, hogy egy mondat után inkább angolul néztem. 

Rengeteg extrát lehet találni a DVD-n. Köztük kétféleképpen meglehet nézni audio kommentárral (mind a rendezővel, mind pedig a producerrel), látható Ellie Golding Beating Heart című videója, ami ugye a Beavatotthoz készült, vannak Behind the Scenes jelenetek, a csoportokról beszélnek (Faction before blood), tehát sok-sok plusz információt találhatunk. 

A filmről nem nagyon ejtek szót, még mindig imádom és még mindig az egyik kedvenc filmem, hűen tükrözi Veronica Roth által elképzelt világot.

Íme az angol DVD borító

Az ára 3199 Forint, gondolom pár hónappal később kicsit lejjebb fog menni.

Ajánlom mindenkinek a filmet és a Beavatott fanoknak kötelező elem! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése