2014. augusztus 13., szerda

300 - A birodalom hajnala - vélemény


Tegnap volt szerencsém megtekinteni a 300 - a birodalom hajnala filmet DVD-n (amit 2999 Forintért lehet megvenni), és vegyes érzésekkel feküdtem le, az agyamban lázasan dolgozva a pro és kontra listámon. Íme:




Ezek tetszettek:


  • A látványvilág - tényleg fantasztikus volt, látszott, hogy nagy hangsúlyt fektettek rá
  • Temisztoklész -  jól eltalálták, illett a szerephez
  • A zenék -  nem maradtak el a látványtól
  • A visszapillantások - kellettek a filmbe, hogy visszatekintsünk olyan részletekbe, amelyek voltak a 300 filmben. 
  • A harcjelenetek - külön örültem Cersei Lannister, pardon, Lena Headey kaszabolásainak
  • Természetesen nőként nem tudom megállni, hogy ne említsem meg a sok kidolgozott férfitestet. 

És ezek nem tetszettek:
  • Eva Green (és a szinkronhangja) - nem igazán illett a szerepéhez
  • A vérjelenetek -hozzáteszem, hogy jól bírom a vér látványát, de az, hogy egy ledöfésnél kibuggyan 3 liter vér az emberből rögtön, nem igazán reális
  • Xerxész - még mindig furcsa
  • A szexjelenet - nem, nem és nem
  • A lelassított jelenetek - Értem én, hogy kellenek, na de ennyi?
  • Emlékszem, volt egy olyan rész, amikor csak drámai zene ment a háttérben, én meg nem tudtam mi van, majd 10 másodperc múlva rájöttem, hogy ez egy fontos pillanat volt. Uppsz.

Ha pontoznom kéne, adnék egy erős 5 és fél pontot a tízes skálán. Nem igazán nyerte el a tetszésemet, az előző rész sokkal jobb volt és az egyik kedvenc történelmi filmem, de itt úgy éreztem, hogy túlzásba estek, és túlságosan nagyot akartak alakítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése