2014. augusztus 4., hétfő

Cassandra Clare - City of Heavenly Fire


Tartalma:

A Végzet Ereklyéi zárókötete
Erchomai, mondta Sebastian. Jövök.
Árnyvadászok 
A sötétség visszatér az árnyvadászok világába. Miközben minden széthullik körülöttük, Clary, Jace, Simon és a barátaik összefognak, hogy megküzdjenek a nephilimek valaha volt legnagyobb ellenségével: Clary saját bátyjával.
Sebastiant a világon semmi sem győzheti le; – egy másik világba kell talán utazniuk, hogy esélyük legyen? Életek vesznek oda, szerelmeket áldoznak fel, és minden megváltozik a Végzet Ereklyéinek befejező kötetében.


Oldalak: 734 oldal
Műfaj: fantasy, regény, romantikus, amerikai, ifjúsági

Vélemény:
Jaaaj!
Míg a Hercegnőn 2 órán keresztül bőgtem, ezen csak pár könnycseppet hullattam. Más volt az érzés ennél a befejezésnél, mint a hercegnőnél. Ott fájdalmat éreztem az elhullottak miatt, itt pedig brutális ürességet. Mintha hiányozna belőlem valami, egy részem ami régen ott volt. Tudom, hogy újra lehet olvasni, és természetesen fogom mind ezt, mind pedig az egész sorozatot, de az nem olyan. Itt még bennem van a friss olvasás, a hatása alatt vagyok, és az első olvasást nem lehet überelni.
Való igaz, hosszú volt a könyv. Túl hosszú. Ha Cassie odafigyel 200 oldalt minimum letudna belőle csippenteni, így az eleje unalmas volt, és lassan is haladtam vele. Aztán a második részénél a könyvnek, végre beindultak a cselekmények, és faltam az oldalakat a könyv izgalma miatt. Merthogy, eléggé izgalmas volt.
Ott van Sebastian ( <3 ), a fő gonosz, aki támadásokat készít különböző országokba, városokba, és gőzerővel hajt hogy leigázza nemcsak Alicantét, hanem az egész árnyvadász világot. Folyamatosan dúlnak a csaták, hullanak az árnyvadászok mindkét oldalról.

A történet a háborús időszak mellett, ugyanúgy törekszik a humorra. nem mondom, hogy dúskál benne, de oldja a feszült hangulatot, és jó kedvre derít.
Picit zavaró volt, hogy nem kettő vagy három személy részéről olvashattuk a könyvet. Most körülbelül hat személy fejébe, és gondolataiba láthattunk bele, úgy, hogy nem is akartunk. Ráadásul a következő sorozat főszereplői is köztük voltak, nekik is megismerhettük a gondolataikat. Szerintem ők kellettek ebbe a sorozatba. Hogy felkeltsék az érdeklődést, tovább tartson az árnyvadász korszak. és ugyanúgy folytassuk Cassie regényeit. Engem meggyőzött, tuti, hogy olvasni fogom a következő sorozatot.
A szereplők a hat rész alatt igazán közel kerültek a szívemhez, és nem valószínű, hogy elfogom felejteni őket. Jace, Clary, Simon, Isabelle , Magnus és Sebastian… Ó, Sebastian..
Szerintem pont megfelelő mennyiségű ember halt meg. A hangsúly a mennyiségen van. Cassie nem vállalt kockázatot, megfelelő személyek haltak meg.
Nagyon sokat adott nekem ez a sorozat. Nemcsak, hogy megszerettem miatta az olvasást,és a kedvenc sorozatom is lett, hanem a sugdolózásokat a könyvről, a beszélgetéseket a barátnőimmel, a várakozást az újabb kötetekért, azért, hogy rám szóltak, ne rajzolgassak rúnákat az óra kellős közepén…Mind nagyon szép emlékek,nem fogom elfelejteni.
Még mindig olyan keserű szájízzel és elfacsarodott szívvel írok, mert rossz volt befejezni ezt a sorozatot (is) . Fantasztikusak a fordulatok, imádom a világot, a szereplők a szívemhez nőttek… És, ah, vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése