2014. augusztus 26., kedd

Book Tag - Könyves Kérdőív az olvasási szokásainkról

Elég divatosak mostanság a Book tag videók és bejegyzések. Most egy olyanról van szó ami az olvasási szokásainkat vesézi ki. A lényeg, hogy tovább kell küldeni 3 embernek, akiket én most személy szerint nem fogok megjelölni, aki szeretné csinálja meg, és linkelhet ide nekem, vagy a molyos profilomhoz.(@Thea)

Íme a válaszaim: 

1. Szoktál nassolni olvasás közben?

Igen, rendszeresen. Igyekszek egészségesen étkezni közben, úgyhogy fagyasztott erdei gyümölcsöt eszek, vagy egyéb gyümölcsöket és zöldségeket. Valamikor azonban elcsábulok, és egy tálka popcorn becsúszik a képbe. 


2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?

Egy jó kis forró tea sosem árt. Főleg zöldet, de valamikor gyümölcsöset.


3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?

Nagyon nem szeretem, ha valaki, akinek kölcsönadom a könyvemet, irkál bele, rajzolgat. Sajnos, régebben én is ilyen voltam, mentségemre szóljon, hogy körülbelül 7 éves lehettem. Azóta már irtózom azoktól, akik nem figyelnek a könyv szépségére, és rongálják.


4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?

Könyvjelzőzök. Van egy pár, úgyhogy mindig kerítek egyet bele. Valamikor, nagy ritkán azonban elfelejtem, olyankor igyekszem megjegyezni az oldalszámot kisebb- nagyobb sikerrel. 


5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?

Szinte mindig fejezetig megyek, de ha olyan könyvet olvasok, ami nem igazán fog meg, bárhol le tudom tenni. 


6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?

Nem, ilyet sosem tennék. 

De vannak, akik igen. :)

7. ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?

Nem, általában csak akkor keresek rá egy idegen szóra, ha gép vagy mobil közelben vagyok.


8. Mit olvasol most?

Eléggé sok könyvbe belevágtam. Jelenleg az Outlandert, Az Új Nap Virrad-ot, és most fogom kezdeni a Garaboncot.


9. Milyen könyvet vettél legutóbb?

A megrendelés annak számít? Mert, akkor az Opált és a Skorpió Vágtát. De,amiért már fizettem, az a Szukkubusz Dala a Coopból, kemény 399 Forintért.


10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?

Lényegében bárhol, bármikor, bármilyen hangzavarban képes vagyok olvasni, a kedvenc helyem az ágyam, sok párnával, este.


11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?

A sorozatokat. Mondjuk, utálok féléveket várni a kedvenc könyvem folytatására. Mondjuk, az egy részeket is szeretem, ez a könyvtől függ. 


12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?

Emlékszem, régebben a legjobb barátnőim fülét rágtam, hogy olvassák már el végre az Üvegtrónt. Sikerrel zárult az ügy. :D


13. Hogy rendszerezed a könyveidet?

Cassandra Clare könyvei és novellái egymás mellet, aztán sorozatok, majd a teljes trilógiák, utána jönnek azok a regények, amelyek egy sorozat, vagy trilógia részei. Majd a klasszikusok. Végül, egy polc, amire egyrészes könyvek, meg mindenféle került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése