2015. április 2., csütörtök

Leiner Laura - Hullócsillag


Fülszöveg:


Bexi, akinek mostanra megjelent, és zajos sikert aratott a második nagylemeze, az Offline, továbbra is sikeres énekesnő, Nagy Márkot viszont teljesen elfelejtették, mert végül nem ő nyerte a tehetségkutató műsort. Körte mindent megtesz, hogy ismét sikeressé tegye Márkot, de ez nem egyszerű, nagyon mélyről kell felhozni a srácot. És hát ott vannak neki Aszádék is, még mindig a garázsában. Ezért aztán Körte megragadja a romlott majonéz miatt adódó lehetőséget, és belegyezik abba, hogy menedzseltjeivel Londonba repüljön egy utazási műsor forgatására.
A Hullócsillag a Bexi-sorozat második kötete, a Késtél folytatása.
Kiadó: GABO Kiadó
Oldalak: 412 oldal
Puha: ISBN: 9789634060055
Műfaj: kortárs, ifjúsági, romantikus

Vélemény:

Azt hittem megfogok őrülni az alatt a pár hónap alatt, mire kijön a könyv, de meglepően gyorsan eltelt a fél év. körülbelül egy héttel ezelőtt jutott eszembe, hogy amúgy mindjárt jön a várva várt könyv, szóval rögtön beleolvasgattam a Késtélbe és újra visszakerültem a leinerlaurás hangulatomba. Előrendeltem a könyvet már februárban, de március 31-én nem kaptam meg az üzenetet, hogy át lehet venni, úgyhogy nem érdekelt többet az online vásárlás, már aznap megvettem a könyvesboltban. (Lehet látni, mennyire vártam a könyvet...) Jaj, és milyen jól tettem! Nem voltam benne biztos, hogy egy nap alatt fogom kiolvasni, mert amúgy tanulnom is kellett volna, de egyszerűen annyira magába szívott a történet, hogy egyáltalán nem érdekelt a fény beesési szöge. Emlékszem elővettem a füzetet, de egy kis hang azt suttogta a fülembe, hogy olvass tovább, hisz mi fog történni Bexivel és Márkkal? Na látod? Olvass továáááább - és ha már ilyen követelőző volt a kis hang, nem mondhattam neki ellentmondást, folytattam a történetet.
A Késtél vége (A linkre kattintva az első részről található a véleményem) és azok a bizonyos kis részletek a második részből kellőképpen izgalomban tartottak, hiszen egy nagy függővéget hagyott maga után. Az első rész arról szólt, hogy megismertük Bexit, a fiatal és híres énekesnőt, aki a Pop/rock sztár leszek egyik szériájában segített a jóképű, de önimádó Márknak az elődöntőben, hogy tovább jusson. Meg kell említenem, hogy a második könyv fülszövege becsapós, mert ugye azt írja, hogy Márk nem nyert, azt viszont egyáltalán nem említi, hogy ez teljes egészében az ő hibája volt. Megvolt rá az esélye, hogy nyerjen, hiszen több ezer márker volt, gyönyörű hangja, vonzó kinézete és mégis elszúrta. (Hogy miért? Olvasd el a könyvet :) ) Emiatt a padlóra került, elvesztette az összes rajongóját és senki nem állt mellette, kivétel egy ember, Bexi.
 Imádtam, hogy tényleg valóban a kocsit, az utazást, a rengeteg pénzt, a videóklippet és a többit, mégis képes volt folyamatosan gyönyörködni magában és tovább növelni az egóját, ennek következtében rengeteg vicces rész volt a könyvben. Örültem neki, hogy Bexi nem változott meg a sikertől, és ugyanolyan szerény és földhöz ragadt maradt, mint az első részben. A tini könyvek egyik fontos eleme az a bizonyos szerelmi háromszög, ami ebben a részben még jobban kiteljesedett. Adott nekünk ugye Bexi, Nagy Márk éééés sajnos Geri. Hogy miért sajnos? Ez a gyerek egyszerűen annyira idegesítő, hogy még kiutálta a suliból Bexit, mert könnyűzenei előadó lett, ő viszont teljesen nyugodtan jelentkezik egy tehetségkutatóba és még ő háborodik fel azért, mert Bexi nem érti meg őt. Kétszínű, egyáltalán nem humoros és fogalmam sincs, hogy mit látott benne Bexi, azon kívül, hogy tud énekelni és régi nagy szerelme. Ellenben Márkkal...
A sztori fontos eleme London, ahová egy romlott majonéz miatt került Lexi, Bexi, Márk, Körte és Aszádék. Apropó Lexi. Meg kell említenem, hogy kellemesen csalódtam benne, a lány jófej a bizonyos koppintott álca mögött, csak jobban meg kell ismerni, valamint rengeteg váratlan meglepetést tartogatott.
 Szóval, London. Imádtam olvasni róla, mivel nemrég volt szerencsém eljutni oda, így teljesen olyan volt, mintha újra ott lettem volna. Habár tényleg csak átrohantak a városon és nem igazán kaptunk hosszú leírásokat a tájról, mégis élveztem, hogy újra visszacsöppentem a városba.

 Egyre több kalamajka van, mind pasiügyben, mind a karrierben. Nagyon könnyen lehet olvasni, észrevétlenül teltek a percek és az órák. Mindig elmondom, hogy nincs letehetetlen könyv, hiszen néhány szükséges dolgot meg kell ejteni olvasás közben, de ha azokat nem kellene, egy ültő helyemben kiolvastam volna. Ebben a részben több poén volt benne, de hála Istennek, nem arra ment rá a cselekmény, hogy folyamatosan elcsattant volna egy fárasztó vicc, amin senki nem nevetett volna. Humoros volt, friss és mai, fantasztikus tini szereplőkkel és nagyon izgalmas és szerethető cselekménnyel és a remek első rész után, Leiner Laura még nagyobbat tudott ütni. Ha olvastad azért, ha nem, akkor meg azért  kezdj bele, mert ezek azok a könyvek Lauránál, amelyeken már tényleg látszik, hogy nem véletlenül ő Magyarország egyik kedvenc írója és, hogy a Szent Johanna Gimi után is tud olyat írni, amit élvez a magyar közönség


 Ó, igen. A gyalázatos függővég és a betekintés a harmadik részbe után, tudni kell, hogy jön a harmadik rész ez év októberében. Csak tudném, hogy bírom ki addig...


Nektek melyik a kedvenc Leiner Laura könyvetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése