2014. december 24., szerda

Boldog Karácsonyt! + Book Tag

És igen! Végre elérkezett a nap amire nagyon régóta készültünk. 

Mindenkinek Békés Karácsonyt kívánok!






Valamint, megcsináltam a Christmas Cracker Book Tag-et, aki szeretné nyugodtan csinálja meg.

1. Egy könyv télies borítóval

Nem mondanám, hogy túl sok téli könyvvel rendelkezek, mégis azt hiszem, ez a legtélibb hangulatú könyvem. Mondjuk a Luce-t ábrázoló lány jobban is felöltözhetett volna.




2. Egy könyv, amit szívesen vásárolnál ajándéknak

Alapjáraton ilyenkor mindenkinek a kedvenc könyveimet szoktam adni, hátha nekik is tetszik és akkor tudunk sokat beszélgetni róla. Ide most a Percy Jackson és az olimposziak első részét választottam, mert imádom ezt a sorozatot. Habár hatalmas rajongói tábora van, remélem, hogy még többen megismerik.




3. Egy könyv ünepies témával

A szilveszter Leiner változatban. Habár ez a könyv nem lett a legjobb, mégis azt mondom, hogy egszeri olvasásra jó. Akkor még nem törődünk a hibáival és tényleg élvezzük azt a napot, amit leírt. (Ha viszont nem tetszett a könyv, ne add fel próbálkozz a Késtél című művével - sokkal jobb lett.)




4. Egy könyv, amivel össze tudnál gömbölyödni a kandalló mellett

Ez a pont nálam minden könyvre vonatkozik, attól eltekintve, hogy nincs kandallónk. Amelyik könyvet olvasom éppen, akkor mindig jó összegömbölyöni a kanapén, úgyhogy erre az aktuális olvasmányomat a Halál csókját választottam. Egyszer már olvastam, most rágom át magam újra rajta. Aki nem olvasta még Richelle Mead Vámpírakadémiáját, ne habozzon, mert irtózatosan fan-tasz-ti-kus.



5. Egy könyv, amit el akarsz olvasni az ünnepek alatt
Nem akarom nagyon halasztani ezt, úgyhogy igyekszek minél hamarabb kiolvasni, még ha esetleg rossz is.




6. Egy könyv, ami annyira jó, hogy a hideg kiráz tőle

Ez.

Annyit vártam rá, mire megjelent, de megérte. Tényleg annyira jó, hogy az embert kirázza tőle a hideg. Jaj, és a második része is megjelent már hazánkban, ne hagyjátok ki!


7. Egy könyv a kívánságlistádról

Valahogy érzem, hogy ez nekem nagyon - nagyon fog tetszeni. Beleolvastam már online, barátnőm könyvébe, a könyvesboltban, de még mindig nem kaparintottam meg. Most ez került a listám legelejére.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése