2014. július 3., csütörtök

Csütörtök - Kívánságlistára tettem



A csütörtöki téma: Kívánságlistára tettem.  Ezeken a napokon beszámolok egy olyan könyvről, amelyet el szeretnék olvasni, vagy már elolvastam de még nincs meg. Leírom miért tetszett meg, mi fogott meg benne, és mikor szándékozom megszerezni.

Az aktuális könyv,pedig:
Tahereh Mafi - Ne érints




A trilógia első része.
Tartalma:

Tarereh Mafi delejes erejű első regényében egy emberfeletti erővel rendelkező lány egy hatalmi játszma közepén találja magát egy szánalmas világban, mely tele van vérpezsdítő szerelemmel, kábító gonoszsággal és a jövőt meghatározó választásokkal. Senki sem tudja, miért végzetes Juliette érintése, de a Regeneráció kormányának tervei vannak vele. És terveik között szerepel, hogy fegyverként használják a lányt. De Juliette-nek is megvannak a maga tervei. Soha életében nem volt szabad, ám végre felfedezi magában az erőt, hogy visszavágjon. És megtalálja a jövőt az egyetlen fiúval, akiről azt hitte, örökre elvesztette. TAHEREH MAFI Connceticut állam egyik kisvárosában született; jelenleg Kaliforniában, Orange megyében él, ahol az időjárás az ő ízléséhez képest szinte túl tökéletes. Amikor nem talál könyvet, cukorkapapírokat, kuponokat, régi recepteket olvasgat. A Ne érints az első regénye.
„Letehetetlen, átható, sugárzik belőle a romantika. Irigyvagyok rá. Képtelen voltam abbahagyni az olvasást.” (Lauren Kate, a FALLEN: KITASZÍTVA című könyv szerzője)

Miért tettem a kívánságlistámra?
Vlogon, blogon találkoztam vele, ahol mindenhol nagyon dicsérték. Mellesleg, a külföldi borítója nagyon szép. Utána kiderült, hogy kiadja a GABO kiadó. A fülszöveg izgalmas, titkokat sejtet, érdekesnek tűnik.


Honnan hallottam róla?
Mint már előzőleg említettem, blogokon és a Youtube-os külföldi vloggerek keretében ismertem meg. 

Mikor jelent meg/Mikor fog megjelenni?
A külföldiek elsőbbséget élveznek, 2011 óta rajonghatnak érte, hozzánk azonban csak 2013-ban került a könyvesboltokba.

Mikor fogom megszerezni?
Nagyon várok már erre, úgyhogy ha egyszer lesz egy nagy könyvbevásárlásom, ezt is beleteszem majd a kosaramba.

És akkor itt a teljes trilógia:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése